Przejdź do treści
Ładowanie Oferta

« Wszystkie Oferta

MARKETING w SOCIAL MEDIACH

4 listopada; 16:00 - 28 listopada; 19:30

1490,00netto zł

 Zapraszamy na kurs

MARKETING w SOCIAL MEDIACH

4 – 28 listopad  2024 r.

w godzinach 16.oo – 19.15

B&K w Jeleniej Górze ul. PODWALE 27/5

Kurs, dzięki któremu stworzysz skuteczną strategię w mediach społecznościowych oraz będziesz sprawnie zarządzać komunikacją, reklamą oraz społecznością.

Celem szkolenia jest poznanie możliwości reklamowych, jakie dają media społecznościowe i ich skuteczne wdrożenie w codzienną działalność firm, a także porównanie potencjałów marketingu internetowego i jego tradycyjnych aspektów.

Dodatkowym celem niniejszego szkolenia jest rozwój umiejętności z zakresu tworzenia treści oraz edycji zdjęć i materiałów wideo.

Adresatami szkolenia są: Osoby rozpoczynające przygodę z mediami społecznościowymi. Osoby pracujące w zawodach pokrewnych (account managerowie, copywriterzy, content managerowie, blogerzy, osobowości medialne). Osoby pracujące w social mediach (na stanowiskach menadżerskich). Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw

Czas trwania kursu: 28 godzin lekcyjnych = 7 dni po 4 godziny lekcyjne (godzina lekcyjna to 45 minut),

Demografia mediów społecznościowych.

Czy mają rację Ci, którzy twierdzą, że Facebook się zestarzał?

Czy każda firma powinna być na Facebooku i dlaczego tak.

a) Lejki marketingowe, czyli ile razy klient musi spotkać się z Twoją firmą, by dokonać zakupu.

b) czy Facebook wspiera zatrudnienie? Czyli jak portal pomaga w tym, byś nie musiał pracować za dwóch.

Po tej części szkolenia będziesz w stanie określić wiek użytkowników danych portali społecznościowych, co pomoże Ci wybrać najlepsze miejsce dla reklamowania Twojej firmy. Omówimy, dlaczego każdy, nawet mikro przedsiębiorca powinien być obecny w świecie social media zarówno pod względem sprzedaży, jak i wsparcia procesu zatrudnienia.

Wprowadzenie

a) – założenie konta osobistego.

b) – założenie konta firmowego.

c)- konkurencja. Dlaczego warto ją podglądać?

d)- Google trends.

e)- Monitorowanie mediów społecznościowych.

Po tej części szkolenia będziesz umieć założyć konto osobiste, jak i firmowe fanpage. Nauczymy się odpowiednio opisywać firmę, umiejętnie podpatrywać konkurencje oraz odpowiednio dobierać tematy do komunikacji dzięki wybranym narzędziom marketingowym.

Zaczynamy

a) Słabo piszę, więc się do tego nie nadaję. Nie prawda.

b) Jesteś tu po to, by rozwiązać problem klienta. Czyli dlaczego to życie przynosi najlepsze tematy do wpisów.

c) Facebook na Ciebie nie zaczeka, czyli jakie są najlepsze godziny do dodawania postów.

c1) Jak często powinieneś publikować na Facebooku?

d) Planowanie postów z wyprzedzeniem.

e) edge rank, czyli co Facebook lubi najbardziej.

f) Media społecznościowe, czyli głos dla Wszystkich. Jak prosić o komentarze, jak na nie reagować.

W tej części szkolenia będziemy uczyć się pisać w interesujący dla potencjalnego klienta sposób. Ustalimy najlepsze godziny publikacji. Poznamy narzędzia, które wskażą różnego rodzaju błędy w tekście. Przyjrzymy się programowi, który pomoże określić, czy nasz tekst jest przejrzysty i zrozumiały. Ponadto nauczymy się planować wpisy z wyprzedzeniem, co pozwoli robić to w chwili, w której naprawdę masz na to czas. Porozmawiamy też o algorytmie facebooka i o tym, jak próbować się do niego dopasować. Nauczymy się rozpoczynać i moderować dyskusje w sieci.

No dobra, ale nie jestem grafikiem!

a) Nie musisz. Internet pełen jest zdjęć i programów, które go z Ciebie zrobią.

b) Tworzenie grafiki na przykładzie programu canva.

OK, ale na fotografa to już mnie nie stać!

a) Edycja zdjęć w smartfonie.

b) Edycja zdjęć z użyciem darmowych aplikacji.

Materiały wideo. Czy znajdę je w sieci?

a) Ogólnodostępne wideo w programie canva.

Edycja video

Edytowanie video w telefonie za pomocą programu inshot.

W tej części szkolenia będziemy ćwiczyć samodzielną edycję zdjęć oraz materiałów video, a także poznamy portale, z których bezpłatnie lub za niewielką opłatą będziemy mogli pobierać materiały foto i video przygotowane przez profesjonalnych twórców.

Grupy.

a) Jak je wyszukiwać?

b) Czy warto samemu je tworzyć?

c) Dlaczego warto do nich dołączyć?

W tej części szkolenia zbadamy istotę grup tematycznych na facebooku. Ustalimy, czego możemy się z nich dowiedzieć. Sprawdzimy, czy rozwiązaniem będzie dołączenie do już istniejących, czy jednak stworzenie własnej.

Reklama na Facebooku, jej rodzaje i cele.

a) Co mogę zyskać, reklamując się na Faceboku?

b) Subskrybenci, rozmowy handlowe, wydarzenia i inne…

c) Reklama przyciskiem promuj post czy w menadżerze?

d) Targetowanie reklamy na Facebooku.

e) Wykluczanie lokalizacji i osób.

f) Dane demograficzne, zainteresowania, zachowania.

g) Czy mogę reklamować się u nowożeńców?

h) Umiejscowienie reklamy.

i) a może w Messengerze?

j) koszt reklamy

k) analiza i optymalizacja

l) czym są wskaźniki jakości reklamy i o czym nas informują?

m) jak poprawić skuteczność mojej reklamy

m1) Grupa docelowa, grafika, tekst, albo…. oferta.

W tej części szkolenia poznamy mechanizmy tworzenia reklam na portalu facebook. Nauczymy się oceniać ich skuteczność oraz je aktualizować w przypadku, w którym uznamy, że ta nie jest satysfakcjonująca.

Marketing tradycyjny, ulotki, plakaty, banery

a) czy warto?

b) czy nasz mózg zapisuje reklamy widziane po drodze do pracy?

c) ulotka, plakat, baner, tak!… ale

W ostatniej części szkolenia porównamy to, czego się dowiedzieliśmy z danymi na temat dzisiejszej skuteczności tradycyjnych form reklamy. Przypomnimy sobie jak tworzyć ulotki, plakaty czy banery. Również z wykorzystaniem programów, które poznaliśmy na wcześniejszych etapach naszego szkolenia.

Efektem kształcenia na kursie będzie: poszerzenie posiadanej wiedzy oraz doskonalenie już posiadanych umiejętności zawodowych z zakresu obsługi i marketingu w mediach społecznościowych, umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania.

Efekty uczenia się:

Wiedza:
Uczestnik: zna i rozumie jak działa każda z platform społecznościowych. Opanował techniki kreowania grup docelowych w mediach społecznościowych z podziałem na platformy. Wie jak skutecznie wypromować swoją firmę. Umie zbudować skuteczną strategię w mediach społecznościowych, zwiększyć widoczność swojego biznesu w przestrzeni internetowej oraz tworzyć wartościowe treści, które przyciągną nowych klientów.

Umiejętności:
Uczestnik potrafi: tworzyć skuteczne strategie w social mediach i ma opanowaną ich realizację krok po kroku, dobierać grupy docelowe, monitorować wyniki kampanii i dostosowywać strategie w zależności od ich skuteczności. Opanował kreowanie grupy docelowej w Social Media z podziałem na platformy oraz zna tajniki reklamowania.

Kompetencje społeczne :  
Uczestnik zdobył umiejętność samokształcenia się w zakresie wiedzy z obsługi mediów społecznościowych, rozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz nauczył się prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się i forma zaliczenia: Forma zaliczenia i walidacja usługi odbędzie się poprzez arkusz ankiety ewaluacyjnej w formie 5 pytań otwartych oraz 6 zamkniętych, przekazywanej dla uczestnika na zakończenie szkolenia oraz obecność na zajęciach szkoleniowych.

Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydanego na podstawie par. 22 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. poz. 652).

Odpłatność za uczestnictwo w szkoleniu zdalnym wynosi 1490,00 zł netto + 23% VAT= 1832,70 brutto, obejmuje wykłady, konspekt wykładowcy i materiały pomocnicze; serwis kawowy; zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, oraz konsultacje po szkoleniowe.

W celu zapisania się na szkolenie załączamy kartę zgłoszeniową którą prosimy wysłać do nas mailowo na adres: szkolenia@bkszkolenia.pl       lub wypełnij Formularz zgłoszeniowy

oraz  oświadczenie o finansowaniu szkolenia ze środków publicznych.

Szczegóły

Początek:
4 listopada; 16:00
Koniec:
28 listopada; 19:30
Koszt:
1490,00netto zł
Kategorie Oferta:
, ,

Miejsce szkolenia

Jelenia Góra ul.Podwale 27
ul. Podwale 27
Jelenia Góra, Dolnośląskie 58-500 Poland
+ Google Map
Phone
+48 577 127 550
Zobacz witrynę: Miejsce szkolenia